tiistai 24. syyskuuta 2013

Kiitoksia

Kiitos jälleen kerran kaikille, jotka blogiani lukevat. Tuntuu todella hyvältä huomata, että osaan kirjoittaa ajatuksistani niin, että porukkaa kiinnostaa lukea! Kiitos tuhannesti, ette usko, kuinka tärkeää minulle on joka päivä huomata, kuinka moni on jälleen kuluttanut hetken ajastaan lukien blogiani.

Kommentoijille: jokaisen kommentin luen ja olen todella kiitollinen saamastani tuesta ja avusta mitä olen saanut. Avuntarjouksetkin lupaan hyödyntää, en suostu lähtemään täältä tietäen, että joku olisi halunnut auttaa minut huonon hetken yli, jos olisin vain apua pyytänyt.

Tämä voi tuntua oudolta, mutta haluan kiittää myös osaltaan masennusta. Kaiken tämän ansiosta olen saanut uusia ystäviä ja kuuntelijoita. Olen tutustunut uusiin ihmisiin, osasta heistä on tullut minulle läheisiä, kuten K:sta, M:stä ja L:stä.

Tuo onkin ainut positiivinen asia masennuksessa. Seuraava biisi menee kaikella rakkaudella masennukselleni.
Musiikkia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti