lauantai 19. lokakuuta 2013

Takaisin elämään

Istun bussissa menossa kohti Tamperetta. Fiilis on aivan mahtava,  en malta odottaa että pääsen perille ja näen A:n ja ehkä T:n. Vähän fiilistä laskee se, että unohdin kuulokkeeni mummulle, mutta enköhän minä viikonlopun selviä ilmankin. Pakko kyllä myöntää, että mielessä kävi mennä ostamaan uudet kuulokkeet, mutta ehkä se on turhaa, kun kuitenkin saan omani maanantaina.

Ehkä paskin syysloma ikinä. Hankkiuduin riitoihin K:n kanssa ja minulla on ollut aivan helvetin yksinäistä lähes koko loman ajan. Tai en tiedä voiko sitä riidaksi sanoa jos meni taas hermot K:hon ja hänen vittumaiseen ajattelutapaansa. En ymmärrä häntä enää ollenkaan. Minkä vitun takia olen hänen kaverinsa? Meillä ei ole mitään yhteistä, tai ainakaan niin merkittävää yhteistä, että sen vuoksi pitäisi kavereita olla.

Enpä tiedä. Paska loma, yleensäkin lomat ovat aivan perseestä. Mielummin olisin koulussa kuin yksin kotona erakoitumassa. Vaikka toisaalta onhan se ihan mukavaa nukkua pitkään ja valvoa myöhään. Mitä järkeä on valvoa myöhään jos joutuu senkin aikaa olemaan yksin omien ajatuksiensa kanssa?

No pääasia on kuitenkin se, että olen nyt menossa Tampereelle, 20min päästä olen perillä. Siellä näen A:n, jonka kanssa olen muutaman tunnin ja sitten menen onnellisena kämpälle nukkumaan, jos en sitten erehdy juomaan ja sammumaan jonnekin puskaan. Vielä kun näkisin T:n niin minulla olisi kaikki hyvin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti