maanantai 7. lokakuuta 2013

Information overload

Pieni infopläjäys viel.

Kaverini on kunnossa. Hän oli vain nukahtanut kesken kaiken. :D Säikähdin kyl aika helvetisti, ku hän ei vastannut, mut onneks ei mitää pahempaa tapahtunu.

Sit asia joka häiritsee minua. H ottaa minuun lähes päivittäin yhteyttä, lähettää viestin joko WhatsAppissa tai Facebookissa. Viestit ovat yleensä pelkkää jaarittelua, niissä ei ole mitään asiaa. Tuntuu kuin hän yrittäisi tunkea takaisin ystäväkseni, aivan kuin hän olisi unohtanut koko riidan. Aina kun näemme kasvotusten, mitä riidan jälkeen on tapahtunut 2 kertaa, hän ei ole ollut huomaavinaankaan minua. Hän on kyllä aivan sekaisin, mutta eihän se enää minulle kuulu.

Lopuksi vielä iso KIITOS. 2000 katsojaa meni rikki viime viikolla, asiaa oli vain muutenkin niin paljon etten siitä huomannut mainita. Eihän tuo nyt tietenkään paljoa ole, kun verrataan muihin blogeihin, mutta minulle tärkeintä on se, että ihmisiä kiinnostaa lukea ajatuksistani ja päivistäni.

Kiitos todella paljon blogini lukemisesta! Se merkkaa minulle todella paljon. :) ♡

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti