torstai 31. lokakuuta 2013

Mä vittu voitan tän taistelun

Selvisin aamulla kouluun ja sain syötyäkin vähän, mutta vatsakivut alkoivat taas. Ne voivat kyllä johtua muustakin tähän aikaan kuukaudesta, mutta muutenkin minulla on heikko olo. Helvetti. Minun on pakko selvitä kouluun takaisin, minun on pakko selvitä uusintoihin. Olen lukenut kokeisiin 2 viikkoa, minun on pakko selvitä tekemään ne.

Mielialani on pysynyt koko päivän samanlaisena. En ole iloinen enkä surullinen. Minä en oikeastaan tunne mitään. Minua vain itkettää.

Äsken tuli kauhea himo viiltää. Minua ei masenna, haluan vain viiltää. Tuntea sen kivun, nähdä kuinka veri valuu kauniisti rannettani pitkin. Haluan saada uusia haavoja, joita voin repiä auki. Haluan niin palavasti viiltää. Painaa terän iholleni ja aukaista verisuonen. Minulla ei ole siihen mitään syytä, haluan vain viiltää niin paljon, että itken. Tunnustelen arpiani, suunnittelen mihin kohtaan voisin viiltää, mistä kohtaa verta vuotaa eniten.

Olen riippuvainen viiltelystä, tiedän sen. En pysty ajattelemaan muuta kuin viiltelyä. Minä todella itken, koska en saa viiltää. Minä itken, koska olin niin idiootti ihminen, että menin lupaamaan T:lle lopettavani viiltelyn. Minuun sattuu henkisesti, etten voi viillellä. Minulla ei ole mitään pakokeinoa pois ahdistuksesta, minulla ei ole muuta ajateltavaa kuin ahdistus. Minä en voi keskittää ajatuksiani viiltelyyn.

Haluan vain niin helvetin paljon viiltää. Se houkuttaa minua niin paljon. Se on kuin enkeli olkapäällä, joka kuiskuttaa kauniita valheita korvaani. En jaksa enää kauaa taistella itseäni vastaan. En kestä enää kauan. Minun on pakko viiltää. Minun on saatava viiltää, minun on nähtävä veren nousevan haavasta. Edes yksi viilto. Yksi pieni viilto.

Se yksikin viilto on liikaa. Se on viilto siinä missä 10:kin. Lupasin lopettaa ja niin minä teenkin. Olkapäälläni ei todellakaan istu enkeli, se on hirviö. Hirviö, jota vastaan minun on nyt taisteltava. Hirviö, joka minun on kohdattava ja voitettava. Minun on oltava vahvempi kuin se.

En suostu viiltämään. Haluan sitä, mutta en suostu. Haluan päästä eroon siitä, tiedän sen olevan pahaksi minulle. Tiedän sen olevan vaarallista. Minä lopetan sen, mutta en suostu hävittämään teriä. Minä olen tarpeeksi vahva pitämään itseni erossa teristä. Minun on oltava tarpeeksi vahva, että pääsen kokonaan eroon viiltelystä.

Minä pystyn tähän. Tuijotan terää, mutta en viillä. Tuijotan hirviötä silmiin, kunnes se perääntyy.

Musiikkia.

~ It's time you met the monster that you have helped create~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti