perjantai 29. marraskuuta 2013

Päiväkoti meininkiä

Jokin napsahti päässäni. Nielin kolme levyllistä Mirtazapineja ja huudoin ne Bayleysilla alas. 11 lähtien join, minulla oli taas mukanani pullo, johon olin sekoittanut viinaa. Ja silti esitin, että kaikki on hyvin. Jopa tänne. Olin alkoholin vaikutuksen alaisena koulussa, taas, ja silti esitin, että kaikki on hyvin.

Oksensin 7 aikaan koko vatsan tyhjäksi. Silti pelottaa nukahtaa. Lääkkeet ehtivät jo hajota, alkoholia on silti veressä. Pahimmassa tapauksessa minulla on vielä lauantainkin lääkkeistä jämiä suonistossani. Jos en herää?

En minä halua kuolla. Minulla on hetkiä, jolloin haluan kuolla, mutta pääasiassa haluan taistella. Pohjimmiltani minä olen taistelija. Haluan voittaa, olla paras.

Elämä ahdistaa. Liian monimutkikasta. Haluan takaisin päiväkotiin leikkimään pegasoksia.

1 kommentti:

  1. Tiedetäänkö koulussa sun tilanteestasi ja siitä että käyt siellä päihteiden vaikutuksen alaisena....mitä jos opettaja löytää blogisi kukaan ei ole tyhmä ja osaa laskea 1+1 ja tajuaa kuka olet!

    VastaaPoista