perjantai 22. marraskuuta 2013

Etappeja

4000 katselua rikki. Kiva huomata et tuntemukseni kiinnostaa teitä. En osaa sanoo muuta kuin kiitos teille. Blogin kirjoittamine auttaa välillä, mutta ku huomaa et joku on lukenukki postauksen, ymmärtää et ehkä joku tajuaaki ja että jotkut on kiinnostunut siit mitä mulle kuuluu.

Tänää klo 13.10 poltin viimesen tupakan askistani. 5.12. on pikkujoulut, enkä ennen niitä osta askia itselleni enkä pummi. Vajaan 2 vkon tauko polttamiseen. Jos pystyn tähän, annan itselleni luvan ostaa joulukalenterin. Tavoitteena on korkeintaan bilepolttaja.

Olen miettinyt Niemeä vakavasti. Ehkä se olisi hyvä paikka mulle. Ehkä se pitäisi minut hengissä iltaisin. Toisaalta en haluaisi mennä sinne vielä ainakaan, nyt kuitenkin tapahtuu nii paljo kaikkee. En mä tiiä. Kattellaa ens viikolla.

Ihmissuhteet pyörii päässäni. Sekoittuu yhä enemmän. Ikävä R:ää. Ikävä T:tä. Ikävä L:ää. Pitäis unohtaa T. Siitä ei oo mulle muuta ku haittaa. R:llä on uus säätö. L. En voi satuttaa häntä. Kaikki tunteeni eivät ole häntä kohtaan, seurustelu olisi väärin. Helvetti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti