maanantai 25. marraskuuta 2013

Loputonta

En osaa kirjoittaa olostani. Olen... väsynyt? Kyllästynyt? Ei vain kiinnosta. Huomenna pitäisi raahautua kouluun 9.45. Saanko jäädä vain kotiin nukkumaan?

En jaksaisi mennä esittämään opettajille, että "hei joo mua kiinnostaa iha vitusti liikaa olla tääl teiän mollattavana" tai muille opiskelijoille, että "ei emmä huomannu ku tuijotit taas mun arpia tai läskejä, ei, en huomannu ku aloit supiseen kaveris kaa heti ku näit mut".

En vain jaksaisi mennä ulos, pois oman kodin turvasta, muiden ihmisten arvosteltaviksi. "Arpia, hän on heikko, eikö häntä yhtään hävetä näyttää noin sotkuiselta."

Hävettää. Minua hävettää näyttää tältä. Minua hävettää näyttää näin läskiltä. Minua hävettää arvet käsissäni, reisissä, kyljissä. Hävettää näyttää aivan hakatulta mursulta. Kuinka ylipäätään olen joskus voinut kuvitella, että joku voisi kiinnostua minusta? Miten sekaisin ihmisen pitää olla, jotta hän kuvittelee terveen ihmisen kiinnostuvan hakatusta mursusta?

Loppuuko tämä koskaan? 

Tapa itsesi

Ei ole muuta tapaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti