keskiviikko 13. marraskuuta 2013

Nousen taas

Päivä alkoi psykiatrisella. Onnistuin saamaan jonkinlaisen paniikkikohtauksen siellä ja riehuin kunnolla. Tai minun mittapuullani kunnolla. Raatelin yhden tyynyn kunnolla riekaleille ja potkin seiniä muunmuassa.

Huomenna aamulla lääkäri. Lääkitys nousee, ahdistukseen tulee varmaan jonkinlainen ihmenappi. Aivan vitun sama minulle. Kiva jos auttaa, paska nakki jos ei.

Koulussa olin huikeat kaksi tuntia. Koulun jälkeen kävin syömässä K:n kanssa ja hain leffaliput. 17 aikaan haimme E:n ja menimme katsomaan Thorin. Leffan jälkeen heitin E:n kotiin. 20.30 pääsin kämpälle.

Koko päivän, psykiatrista lukuunottamatta, olotila on ollut ihan hyvä. Olen pakottanut itselleni hyvän olon, esittänyt vaikka ei olisi ollutkaan.

Sitten pääsin kämpälle.

Tein salaattia. Pilkoin paprikaa ja mieleni teki "vahingossa" viltää haava kämmeneeni. Kuorin kurkkua ja mieleni teki "kuoria" iho pois ranteestani.

En tehnyt sitä. En satuttanut. Nyt taistelen itseni nukkumaan ja herään huomenna uuteen päivään. Teen siitä vielä paremman kuin tästä päivästä. Minä kiipeän taas ja nyt aion päästä ylös asti. Yritän sitä ainakin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti