tiistai 20. elokuuta 2013

#@%&?¥julistus@₩#$€&

Meinasin olla heikko.
Kyyneleet olivat jo silmissä. Imen ne takaisin, en käytä niitä nyt, en täällä. Viimeinen tunti vie loputkin elämänhaluistani tältä päivältä. Haluan vain nukkua, heräämättä.

Ei jumalauta. En minä ole tuollainen!

MINÄ EN SUOSTU!

Olen elämäni aikana kokenut niin paljon paskaa, minä OLEN tarpeeksi vahva. Minä PYSTYN näytelemään olevani kunnossa.
Minä en ANNA kavereiden pilata enää fiilistäni! Minä HYLKÄÄN raa'asti ne, jotka ovat olleet minulle pahasta, ne, jotka aiheittavat huolta ja saavat minut aina pettymään. En kerro heille itsestäni enää MITÄÄN, he eivät SAA tietää kuinka pohjalla oikeasti olen.

E, B joo puhuin juuri teistä. Hyvästi.

Pidän pahan olon sisälläni, pidän niin kauan kuin jaksan ja sitten sanon lopuillekin hyvästi.

Musiikkia.
I don’t want to pretend that I’m stronger for it all
I don’t want to pretend that the sadness is gone
Cuz I wanna know that I’m steady on my feet
I don’t want to pretend so peace will be real to me

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti