keskiviikko 28. lokakuuta 2015

Kiukku

Nyt kiukuttaa.
Helvetti.

Kiukuttaa aika rankasti.

Mies on tällä hetkellä aika perseestä. Vittu. Eikä ees tajua sitä vaik ihan suomeks sen sille kerroin.

.
.
.

Tää on osa syy mun kiukkuuni. En oo saanu kerrottuu kellekkää, koska mun ei kuulemma tarvii olla huolissaan tai mitää. Mut vittuku ahdistaa silti.

Näin täs pari yötä sit unta jossa eräs naishenkilö hakkas mut. Ei sinällään paha uni. Painajaisen siit teki se et kyseisel ihmisellä taitaa oikeesti olla syy, ainakin omasta mielestään, inhota mua enkä yhtää ihmettelis vaik uni käviski toteen.

Ja toi mies joka tällä hetkellä on täysin perseestä on todella suuri tekijä tässä jutussa.

Mihinköhä helvettiin mä oon sotkenu itteni?

Muiden mukaa en mihinkää. Tai jos oonki ni muut koittaa pitää mut erossa siitä. Vittu niiku se auttas ku tien et oon sotkeutunu johonki helvetin sekavaan.

En mä tiiä.
Kiukuttaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti